Tuesday 15 July 2014

because we are family

assalamualaikum, 

satu benda aku nak cerita harini, pasal bebudak studio aku. studio 8. tapi kitorang duk studio 7? hehe... yup, studio kami 



ni la warga kru studio 8. yg duk studio 7. :) rindu 

hanya sebab ditakdirkan kitorang duk sestudio, kami jadi rapat. banyak betul kenangan yg jadi. susah nak lupa... kitorang dah macam adik beradik dah. mcm family. 

mahabbah day, barbeque tengah malam sampai pagi buta, suprise party utk bro piei, stay up the whole night kat studio siapkan projek ED, presentation, kene marah sama-sama, main wassap dalam kelas, bahan2 orang, main candid camera the whole studio, KFC, Wendys, wayang kat Mid, n yg paling aku tak boleh lupa , bile semua trgelak sama2 dalam studio TvT 

manis betul kenangan dengan korang. insyaAllah aku takkan lupa bebudak gempak studio sem3 aku ni. sampai bila2 

aku rasa sampai sekarang kitorang masih mcm family, bendaa2 random pun rasa nk kongsi, lintah la, bulan penuh la, kerja cikgu tadika la, kerja sula ayam la... hahaha. semua lah~ 

.

.




.




tak tau nk cakap ape lagi. 
















#missing all these time when we are together
#because we are family ;)

No comments:

Post a Comment