Thursday 9 January 2014

cinta pertama1


Assalamualaikum,

hehe... tajuk tak leh belah kan? ok, memang, tapi, suka hati akulah kan, ni blog aku... miu~ xD ok ... 

hm,so, my first love? my chamsarang~ its him, and he knows who he is, and some people also know who... haha, so, i cant forget my first love. yup. until now i guess. haih. its hard you know? too many memories that even if i wanna type here, you wont be able wanted to read it because there are too many. sweet, bad, and all T_T

him, yes, him. i miss him actually, but its just a feeling that i should passed it on. pass it to Allah. ;) okay, him, a word to describe him? NICE :)

he is nice. yes. he is. just tell me any guy, he is NICE. :) too nice. huh T_T okay, stop remembering him, its painful. huhh......

....
......
........

so, finally, on his birthday on coming, im going to do something for him. hahaha. a suprise that i hope he'll like. but i dont know i even dare to do it, cause its crazy and embarassing. :P 

just, haha, ikotlah ape jadi nnt, tgklah~ muahahahaha

setelah sekian lama berkurun x jumpa, tak taulah ape jadi nnt kan? diorang pun x pernah lagi lihat aku after 2011, xD huhu, exited plak ttbe

hm, semoga ukhuwah kami since 2010 kekal, n tiada rasa awkward in 2014 ni, ^_^

rindu...





..........

:)
:')

selamat malam duhai bayu malam, ku ucap pada mu agar kau tahu ku rindu si dia, agar kau menyapanya di malam hari ini, agar dia terasa kesejukan hatiku, agar dia terasa rinduku padanya dengan hembusan bayu malam. 

duhai bayu malam, rahsiakanlah perasaanku padanya, kerna aku tak mahu, aku tak sanggup . aku tak mahu lagi. bayu, rahsiakanlah.

duhai embun sinsing ke pagi, teman aku, teman aku merasai kesedihan kala rindu mencengkam, sepi sendiri, linang airmata tak harus berlaku sendiri, oleh itu, embun sinsing ke pagi, temani aku

duhai bulan, saksikan aku, saksikan keikhlasan hatiku, saksikan sampai ke dalam lubuk hatiku yang usang dan gersang, limpahkan dgn nur mu, agar tiadanya ia terasa kekosongan, agar aku berseri, tanpa rasa sepi, duhai bulan, menyinarlah, agar malam ku tiada gelita. duhai bulan, saksikan, lihatkan, sinarkan keikhlasan ku, 

...

No comments:

Post a Comment