Friday 3 January 2014

menghitung hari

assalamualaikum~

ni chord lagu menghitung hari, aku suka, simple n senang nak main, lagu die sedap, relaxing, lirik pon best... xD hehe

Kris Dayanti – Menghitung Hari
C F G C
Menghitung hari, detik demi detik
Dm G C
Masa kunanti apakah ada
Dm G C Am
Jalan cerita kisah yang panjang
F G
Menghitung hari
(*)
F G C
Padamkan saja kobar asmaramu
Dm G C
Cinta putih itu akan ada
Dm G C Am
Yang aku minta tulus hatimu
F G
Bukan puitis
Reff :
C Am
Pergi saja cintamu pergi
Dm G
Bila saja pada semua
F G C
Biar semua tahu adanya
F G C
Diriku kini sendiri
Back To : (*), Reff (2x)


hmmm.... sebenarnya nak cite yg im counting down the days nak balik cfs, nak klua result, nk start sem baru, nak habis foundation, masuk gombak... rasa cam cepat giler masa berlalu. huhu, baru je masuk CFS haritu, tiba tiba ~ last sem dah? ok bai~~~

hmmm........ cuak sebenarnya nak masuk Sem3 ni, sebab subjek sume tough2, GC2, ED, hoh,,, ED kene buaat model bangunan kottt, kene reka sendiri, hampeh aku punye idea, :(

aku tgk model2 pameran kat library CFS pun ternganga.... cemana lah aku nk buat mendealah tu T_T

ada tanya sorang kakak usrah ni, usrah PKPIM, namanya kak Zukhrish, dia dulu AED, skrg QS. dah kerja kot? ntah la,, huhu... die cite lah serba serbi pasal ED, seriau aku mendengarnya~ krik krik.... dia kata ED ni dalam satu sem tu, dia akan bagi tema, ada beberapa project kene buat, mula2 drawing. dia bagi tema, kita buat drawing, pastu poster, pastu ape tah, die lupe, (ke aku yg lupe :P) last2 kene buat model bangunan..... :3
mampus lah aku sem3 ni, tak tahu lah guane jadinye nanti... huhu, x silap aku kakak tu kata kene buat jugak spesifikasi, lukisan plan, cam final project GC1 hari tu, kot lah, kalau x silap... -_-

hmmm, tu ED, GC2 plak dngarnya blajar lagi mendalam, blaja mengkale2~ haih... aku lemah siket bab kale kale ni, aku suka lukis je... -_- hmmm.... yang Com(ICT) pulak.... susah kata kawan aku yg dah blaja com, n kata Kak Izzah Aida (ada dalam grup ni-Future Ambassador(grup classmates), ok bai) . hmm... tu ja lah sabjek2 yg akan dipelajari sem 3 ni, eventhough 3 jep, but for me tough2 sumenye :(

creepy sem 3 is coming 
NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  

No comments:

Post a Comment