Sunday 8 February 2015

live in the moment

assalamualaikum,

people often said to live in the moment. means to enjoy the life at the moment. being there, body, mind and soul. because people nowdays has become more or less zombie like. jasad ada, jiwa xde. soul-less. takde jiwa. somehow, i've becoming one. but am trying on recovering. back. hopefully. ni semua sebab proses adaptasi masa. baru2 masuk kampus lepas cuti lama kan. jadual pun x teratur lagi.

tengok luar tingkap, nampak cahaya terang. lampu baru ke? oh bulan terang rupanya. terang sampai nampak silau. *well mata aku mmg silau pun, janji cahaya. silau lah jadinye* nampak tak betapa soul-less nye aku. bulan pun nak terkejut silau die. just sebab xde awan halang n bintang nampak clear. so jarang jumpa. biasa awan banyak. x nampak sangat terang die. heh. ape ni? mengarut banyak ni... jangan teruskan baca.

ni namenye buang masa banyak2. lebih2. assignment 50 peratus pun x sampai siap die. jangan nk berangan 50%, 25% pun belum tentu. dah tu tak buat2, main game, online tak ingat dunia. tido tak bangun2. self concious tak habis. ni muke dgn tgn naik bintik2 yg aku tak tau mana datang. risau jugak. hmm, kulit pun alergi masuk kampus. dah biasa kat rumah. terkejut kejap. harap kejap la. bintik, cepat hilang plis. ape die aku merapu ni? dah,

topik die, live in the moment. moment aku skang ni sgtlah pointless. (ke?) ntah. rasa cam tu kot? esok elok lah tu. hahakbai. ok. list down apa dalam kepala aku eh.
1. assignment
2. colour?
3. sketch T^T
4. bile nak siap bende ni
5. bile mud nak buat sampai siap nk datang
6. kenapa kulit naik bintik2?
7. kenapa banyak mengeluh ni.. sepak kang
8. aku x penah ade alergi seblom ni... why why
9. bile aku nak reti bersyukur
10. nak try band ke?
11. layak ke aku?
12. kalau x layak buat malu je. dah la baru setahun jagung main gitar
13. kering nye kulit aku
14. air kat sini buat aku sakit tekak
15. rindu mama
16. nak peluk mama
17. rumah T.T
18. bile nak kurus ni?
19. bile nak start buat keje ni?
20. duit mmg x suke aku eh?
21. omg, tahun ni aku dah 21? dehel
22. tuenye aku.
23. nape tgk org lain cam x membesar? diorang mmg awet mude eh
24. bersepahnye tempat aku
25. banyak betul habuk kat sini. tinggal sekejap dah berhabuk
26. senyapnye bilik ni. kipas je bunyi
27. bile aku nak habis menaip
28. cepat la sambung buat keje
29. hmm.....
30. mengarut

so, ni la life at the moment. bukan live. sbb x rasa cam live.

soklan : camne nak teruskan kehidupan?
jawap : bernafas

...

*facepalm,facewall,facetable,fliptable*
*run like mad*
kbye

No comments:

Post a Comment